EKR000492872018
Felhívás
Ajánlatkérő típusa:
I.3) Az ajánlatkérő típusa
A szerződést központi beszerző szerv ítéli oda. Nem
Több ország részvételével megvalósuló közös közbeszerzés. Nem
A szerződés közös közbeszerzés formájában valósul meg. Nem
I.2) Közös közbeszerzés
Lebonyolító szerv(ek) adatai
A felhasználói oldal címe: (URL)
Az ajánlatkérő általános címe: (URL)
Internetcím(ek)
E-mail: Telefon: Fax:
Kapcsolattartó személy:
Egyéb cím adatok:
Város: NUTS-kód: Postai irányítószám: Ország: Magyarország
Postai cím:
Hivatalos név: Nemzeti azonosítószám
I.1) Név és címek (jelölje meg az eljárásért felelős összes ajánlatkérőt)
I. szakasz: Ajánlatkérő
Ajánlattételi felhívás
Közbeszerzés Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. rendezése
tárgya:
Ajánlatkérő Sajógalgóc Község Önkormányzata
neve:
Nemzeti, Kbt. 115. § Nyílt eljárás - EKR000492872018
ELJÁRÁS AZONOSÍTÓ ADATAI
E40 - Ajánlattételi szakasz
Sajógalgóc Község Önkormányzata EKRSZ_
55828905
Sajógalgóc HU311 3636
Táncsics Mihály Út 11.
Jaskó Péter
jpetigalgoc@gmail.com +36 48355151 +36 48355151
http://www.sajogalgoc.hu/
Regionális/helyi szintű
EKR000492872018
A Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. közötti szakasz rendezése a TOP-2.1.3-15-BO1-2016-00045 azonosítószámú projekt keretében.
Jelen fejlesztés tárgya a Galgóc-patak belterületi szakaszának rekonstrukciója. A patak 0+253 és 0+600 szelvények között a
26103. sz. orsz. közút vízelvezetését szolgálja annak szelvényezés szerinti jobb oldalán. A patakmeder rekonstrukciója során
csak azokon a szakaszokon tervezett betonba rakott terméskő burkolat, ahol azt a kis szabályozási szélesség, és a beépítettség
indokolta, a kertekkel határos szakaszokon füvesített földmedrű kialakítás tervezett a szükséges szelvénymérettel. A Galgóc
patak tervezési szakaszán 6 db áteresz, és 26 db kapubejáró kerül átépítésre a tervezett szelvényekhez illeszkedő mérettel. A
kapubejárók 5 m-es, az átereszek változó szélességgel KV 110/200 fedlapos mederelemmel tervezettek. Ez a szelvényméret
II.2.4) A közbeszerzés mennyisége:
A teljesítés helye:
HU311 Borsod-Abaúj-Zemplén
NUTS-kód:
II.2.3) A teljesítés helye:
45000000-7
Fő CPV-kód:
II.2.2) További CPV-kód(ok):
II.2.1) Elnevezés:
II.2) A közbeszerzés ismertetése
Részajánlat tételére nincsen lehetőség, tekintettel arra, hogy a közbeszerzés tárgya szerinti munkák és feladatok - jellegük,
összetettségük, előírt műszaki paramétereik, időbeli tartamaik alapján - szorosan kapcsolódnak egymáshoz, egymásra épülnek.
A részajánlat tételének kizárásának indoka(i):
Részajánlat tételre lehetőség van Nem
II.1.7) Részekre bontás
II.1.6) A teljesítés helye: Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. közötti szakasz
Időtartam hónapban: vagy napban: vagy a teljesítés határideje: 2019.06.15.
II.1.5) A szerződés időtartama, vagy a teljesítés határideje
(az építési beruházás jellegének megfelelően)
II.1.4) A közbeszerzés mennyisége:
II.1.3) A szerződés tárgya:
45000000-7
II.1.2) Fő CPV-kód:
II.1.1) A szerződés típusa:
II.1) Meghatározás
II. szakasz: Tárgy
Fő tevékenység:
I.4) Fő tevékenység (klasszikus ajánlatkérők esetében)
Általános közszolgáltatások
Építési beruházás
Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. rendezése
Vállalkozási (kivitelezési) szerződés a Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. közötti szakasz rendezésére a TOP-2.1.3-15-BO1-2016-
00045 azonosítószámú projekt keretében. Részajánlat tételére nincsen lehetőség, tekintettel arra, hogy a közbeszerzés tárgya
szerinti munkák és feladatok - jellegük, összetettségük, előírt műszaki paramétereik, időbeli tartamaik alapján - szorosan
kapcsolódnak egymáshoz, egymásra épülnek. A kivitelezési feladatban foglalt munkarészek kivitelezés-szervezésben és
műszakilag is összefonódnak. A kivitelezésre átadott munkaterületek további almunkaterületekre nem oszthatók, az Ajánlatkérő
nincs felkészülve különböző vállalkozók egyazon munkaterületen történő munkavégzése esetén a jogszabályokban előírt
munkavédelmi koordinátori feladatok ellátására, melyek miatt valamennyi kivitelezési feladat egy projektként való kezelése a
célszerű és egyetlen lehetséges megoldás, ellenkező esetben jelentős többletkiadással járna ajánlatkérő részére.
Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. rendezése
Galgóc-patak 1+245-2+673 sz. közötti szakasz
EKR000492872018
Az ajánlatokat elektronikus katalógus formájában kell benyújtani, vagy azoknak elektronikus katalógust
kell tartalmazniuk
II.2.11) Információ az elektronikus katalógusokról
Opciók leírása:
Opciók: Nem
II.2.10) Opciókra vonatkozó információ
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok)
II.2.9) Változatokra (alternatív ajánlatokra) vonatkozó információk
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
Maximális szám:
Tervezett minimum:
A gazdasági szereplők tervezett száma (keretszáma):
II.2.8) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó gazdasági szereplők számának korlátozására vonatkozó
információ (nyílt eljárás kivételével)
A meghosszabbításra vonatkozó lehetőségek ismertetése:
A szerződés meghosszabbítható
Kezdés dátuma – Befejezés dátuma: -
Napokban kifejezett időtartam:
Időtartam hónapban:
II.2.7) A szerződés, keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer időtartama
(keretmegállapodás vagy dinamikus beszerzési rendszer esetében ennek a résznek a keretmegállapodás vagy dinamikus
beszerzési rendszer teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke)
Érték áfa nélkül: Pénznem:
II.2.6) Becsült érték:
1. Nettó vállalkozói díj (HUF) 70
Megnevezés Súlyszám / Jelentések
Ár kritérium:
Megnevezés Súlyszám / Jelentések
Költség kritérium:
2. Többletjótállás időtartama (min. 0, 30
max. 12 hónap)
Megnevezés Súlyszám / Jelentések
Minőségi kritérium:
Az alábbiakban megadott szempontok:
II.2.5) Értékelési szempontok:
(az építési beruházás jellege és mennyisége, illetve az igények és követelmények meghatározása)
alkalmas az előírt Q1%-os vízhozam levezetésére, és átfolyási 18 keresztmetszete megegyezik a tervezett mederszelvénnyel. A
lejtésviszonyok szükségessé teszik fenékborda beépítését, mellyel maximum 0,5 m-es fenéklépcső lett tervezve. A beton borda a
mederfenék teljes szélességében épül a mellékelt részletrajz szerint. Az 1+250-1+428 között a földmederben a víz mélyítő
hatásának elkerülése érdekében fenékövek beépítése indokolt a részletterv szerint. Összesen tervezett árok/csatorna hossz:
1428 m Földmeder hossza: 63 4m Terméskő meder: 605 m Kapubejáró és átereszek hossza: 189 m. A végleges vízjogi létesítési
engedély rendelkezésre áll. A szerződés vonatkozásában alkalmazni kell az Áfa tv. 142.§-ában rögzített, ún. fordított adózásra
vonatkozó rendelkezéseket. Részletes információk a műszaki leírásban és a kiviteli tervdokumentációban
Igen
Igen
Nem
Igen
2018.09.03. 2019.06.15.
Nem
Nem
Nem
EKR000492872018
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Ha alkalmassági minimumkövetelmény nem került meghatározásra, ennek indokolása
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Az alkalmassági minimum követelmények:
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
III.1.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Az alkalmassági minimum követelmények:
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
III.1.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság igazolása:
Ajánlatkérő a Kbt. 115. § (1) bekezdése alapján nem ír elő alkalmassági feltételt
Szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság előírása [Kbt. 65. § (1) bekezdés c) pont]:
Az igazolási módok felsorolása és rövid leírása:
A kizáró okok felsorolása:
III.1.1) Kizáró okok és a szakmai tevékenység végzésére vonatkozó alkalmasság
III.1) Részvételi feltételek
III. szakasz: Jogi, gazdasági, pénzügyi és műszaki információk
Értékelési szempont a legjobb ár-érték arány. Pontszám 0-100 pont. Módszer: 1. szempont: fordított arányosítás, 2. szempont:
egyenes arányosítás. Részletes leírás a közbeszerzési dokumentumokban. A II.2.7. szerinti kezdési dátum tervezett, mely az
eljárásra figyelemmel változhat.
II.2.13) További információ:
Projekt száma vagy hivatkozási száma: TOP-2.1.3-15-BO1-2016-00045
A közbeszerzés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
II.2.12) Európai uniós alapokra vonatkozó információk
Igen
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő és alvállalkozó olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 62. § (1) bekezdés g)-k) m) és q) pontjai hatálya
alá tartozik.
A megkövetelt igazolási mód: Ajánlattevő vonatkozásában: a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 17. §-a alapján az ajánlattevőnek
ajánlatában nyilatkozatot kell benyújtania, hogy nem tartozik a fenti kizáró okok hatálya alá, valamint a Kbt. 62. § (1) bekezdés k) pont
kb) pontját a 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 8. § i) pont ib) alpontja és a 10. § g) pont gb) alpontja szerint kell igazolnia a Kbt. 62. § (
1) bekezdés k) pont kb) alpontban meghatározottaknak megfelelő tartalommal. Alvállalkozó vonatkozásában: Ajánlattevő a Kbt. 67. § (
4) bekezdésében foglaltaknak megfelelően, a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 17. § (2) bekezdése alapján csak nyilatkozni köteles
arról, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a fentikizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót. A 321/2015. (X.30.) Korm.
rendelet 17. § (1) bekezdése alapján az egységes európai közbeszerzési dokumentum nem alkalmazandó, azonban az ajánlatkérő
köteles elfogadni, ha az ajánlattevő a 321/2015. (X.30.) Korm. rendelet 7. § szerinti - korábbi közbeszerzési eljárásban felhasznált -
egységes európai közbeszerzési dokumentumot nyújt be, feltéve, hogy az abban foglalt információk megfelelnek a valóságnak, és
tartalmazzák az ajánlatkérő által a kizáró okok és az alkalmasság igazolása tekintetében megkövetelt információkat. Az egységes
európai közbeszerzési dokumentumban foglalt információk valóságtartalmáért az ajánlattevő felel. Öntisztázás a Kbt. 64. § alapján.
Ajánlattevő vonatkozásában folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetén az ajánlathoz csatolandó a cégbírósághoz benyújtott
változásbejegyzési kérelem és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolás is. Amennyiben ajánlattevő vonatkozásában
nincs folyamatban változásbejegyzési eljárás, úgy kérjük, nemleges tartalmú változásbejegyzési nyilatkozatot szíveskedjenek az ajánlat
részeként benyújtani [321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 13. §]. Az EKR-ben az ajánlatkérő a közbeszerzési dokumentumok között
elektronikus űrlapként létrehozta a Változásbejegyezésre vonatkozó nyilatkozat mintáját, amelyet az ajánlattevő az elektronikus űrlap
formájában köteles kitölteni. A kizáró okokra és az alkalmassági követelményekre vonatkozóan a közbeszerzés megkezdését
megelőzően kiállított igazolások is benyújthatóak (felhasználhatóak) mindaddig, ameddig az igazolásokban foglalt tény, illetve adat
tartalma valós. Az ajánlatkérő - ellenkező bizonyításig - az adat valóságtartalmát az ajánlattevő erre vonatkozó külön nyilatkozata
nélkül vélelmezi. A 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 12.§ (2) bekezdése értelmében a kizáró okok fenn nem állása igazolásának
körében nem kérhető a gazdasági szereplőtől olyan igazolás benyújtása, amelyet az Ajánlatkérő részére a gazdasági szereplő korábbi
közbeszerzési eljárásban az EKR-ben elektronikus úton már benyújtott. Ebben az esetben a gazdasági szereplő nyilatkozik arról, hogy
mely korábbi eljárásban benyújtott igazolást kéri figyelembe venni a bírálat során.
EKR000492872018
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
IV.2.1) Az adott eljárásra vonatkozó korábbi közzététel
IV.2) Adminisztratív információk
További információk az elektronikus árlejtésről:
Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni
IV.1.3) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Keretmegállapodás esetében – a négy évet meghaladó időtartam indoklása:
A dinamikus beszerzési rendszert további beszerzők is alkalmazhatják
A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer létrehozására irányul
A keretmegállapodás résztvevőinek tervezett maximális létszáma:
Keretmegállapodás több ajánlattevővel Nem
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel Nem
A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
IV.1.2) Keretmegállapodásra vagy dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozó információk
Innovációs partnerség Nem
Versenypárbeszéd Nem
Indokolás:
Gyorsított eljárás
Tárgyalásos eljárás Nem
Indokolás:
Gyorsított eljárás
Meghívásos eljárás Nem
Indokolás:
Gyorsított eljárás
Nyílt eljárás Igen
IV.1.1) Az eljárás fajtája
IV.1) Meghatározás
IV. szakasz: Eljárás
Az ellenszolgáltatást Ajánlatkérő a TOP-2.1.3-15-BO1-2016-00045 azonosítószámú forrásból finanszírozza. Előleg: max. 5% a Kbt. 135.
§ (7) bekezdés alapján. Az előleg igénybevétele biztosíték nyújtásához nem kötött. Részszámlázás biztosított: Vállalkozó a teljesítés
során 4 darab számlát (ideértve a végszámlát is, de az előlegszámlát nem) nyújthat be. Kifizetés az igazolt szerződésszerű teljesítést
követően átutalással, forintban (HUF) teljesíti 30 napos fizetési határidő alkalmazásával, az alábbiak szerint: - alvállalkozó
igénybevételének hiánya esetén a Kbt. 135. § (1)-(2) és (5)-(6) bekezdései szerint; továbbá a Ptk. 6:130. § (1)-(3) bekezdései szerint; -
alvállalkozó igénybevétele esetén a fentiek figyelembevételével, de a Ptk. 6:130. § (1)-(3) bekezdésétől eltérően a Kbt. 135. § (3)
bekezdése alapján a 322/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 32/A. és 32/B. § szerint. A szerződés vonatkozásában alkalmazni kell az Áfa tv.
142.§-ában rögzítetteket. Részletek a szerződéstervezetben.
III.1.5) Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei és / vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:
Nyertes Ajánlattevőt késedelmes teljesítés esetén – amennyiben azért felelős – a teljes nettó ellenszolgáltatás 0,5 %-a / naptári nap
mértékű késedelmi kötbér fizetési kötelezettség terheli. 30 napot meghaladó késedelem esetén Ajánlatkérő jogosult a szerződést
azonnali hatállyal felmondani. Nyertes Ajánlattevő a teljes nettó ellenszolgáltatás 20%-a mértékű meghiúsulási kötbér megfizetésére
köteles, ha olyan okból, amiért felelős a szerződés teljesítése meghiúsul. Ajánlattevő a szerződés hibátlan teljesítésének biztosítására
valamennyi beépített dolog, ill. elvégzett munka vonatkozásában a műszaki átadás-átvételt követő naptól számítva 24 hónap jótállást
köteles vállalni. Részletek a szerződéstervezetben
III.1.4) A szerződés biztosítékai:
Nem
Nem
Nem
Nem
Nem
Nem
Nem
EKR000492872018
Helyesbítés
V.3) Ajánlattételi felhívás megküldésének dátuma: 2018.08.02.
1. Ajánlatkérő a közbeszerzési dokumentumokat elektronikusan, korlátlanul, teljeskörűen és térítésmentesen hozzáférhetővé
teszi az EKR-ben. 2. Az ajánlat részeként csatolandó: a Kbt. 66. § (6) bekezdés szerinti nyilatkozat (nemleges tartalommal is), a
Kbt. 66. § (2) bekezdés szerinti nyilatkozat, árazott költségvetés (pdf és szerkeszthető xls formátumban is), felolvasólap a Kbt. 66
. § (5) bekezdés szerint. 3. Kiegészítő tájékoztatás esetében ésszerű időnek tekintendő az ajánlattételi határidő lejártát megelőző
második munkanap (tájékoztatás megküldésére), feltéve, hogy a kérdések és kérések az ajánlattételi határidő lejártát megelőző
negyedik munkanapig megérkeznek. 4. Ajánlatkérő nem él a Kbt. 114. § (11) bekezdésében foglalt lehetőségével. 5. Ajánlatkérő
helyszíni bejártást nem tart. 6. Ajánlatkérő az eljárásban alkalmazza a Kbt. 75.§ (2) bekezdés e) pontját. 7. A szerződéskötés
feltétele, hogy a nyertes ajánlattevő a szerződéskötés időpontjában rendelkezzen a jelen közbeszerzés tárgyának megfelelő
építési-szerelési munkákra vonatkozó, legalább 30.000.000,- HUF/év, és 15.000.000,- HUF/káresemény mértékű
felelősségbiztosítással. Nyertes ajánlattevőnek a fenti felelősségbiztosítással a szerződés teljes időtartama alatt rendelkeznie kell
. Ajánlattevőnek ajánlatában nyilatkoznia kell, hogy nyertessége esetén a szerződéskötés időpontjában a fenti tartalmú
felelősségbiztosítással rendelkezni fog. Amennyiben nyertes ajánlattevő a szerződéskötés időpontjára nem rendelkezik a jelen
pont szerinti felelősségbiztosítással, az a szerződéskötéstől való visszalépést jelenti a Kbt. 131. § (4) bekezdése alapján és az
ajánlatkérő a második legkedvezőbb ajánlattevővel köt szerződést. 8. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes ajánlattevő a
szerződéskötés időpontjában szerepeljen az MKIK kivitelezői nyilvántartásban. Nyertes ajánlattevőnek a nyilvántartásban a
szerződés teljes időtartama alatt szerepelnie kell. Amennyiben nyertes ajánlattevő a szerződéskötés időpontjára nem szerepel a
nyilvántartásban, az a szerződéskötéstől való visszalépést jelenti a Kbt. 131. § (4) bekezdése alapján és az ajánlatkérő a második
legkedvezőbb ajánlattevővel köt szerződést. 9. A szerződéskötés feltétele, hogy a nyertes ajánlattevő a szerződéskötés
időpontjában rendelkezzen az alábbi jogosultságú, kamarai nyilvántartásban szereplő szakemberekkel, akik a szerződés
teljesítésében kötelesek részt venni: 1 fő vízgazdálkodási műszaki ellenőr, aki a 266/2013. (VII.11.) Korm. rendelet szerint „
MV-VZ” jogosultsággal rendelkezik rendelkezik Amennyiben nyertes ajánlattevő a szerződéskötés időpontjára nem rendelkezik a
fenti szakemberekkel, az a szerződéskötéstől való visszalépést jelenti a Kbt. 131. § (4) bekezdése alapján és az ajánlatkérő a
második legkedvezőbb ajánlattevővel köt szerződést. 10. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó: Suhajda-Molnár Anikó
00266. 11. Az eljárástípus alkalmazásának indoka: Jelen eljárás becsült értéke nem éri el a 300 millió Ft-ot és nem Magyarország
országhatárán átnyúló projekttel kapcsolatos. 12. Jelen eljárás lefolytatására a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendeletben foglaltak
az irányadóak, így valamennyi eljárási cselekmény, kapcsolattartás kizárólag elektronikus úton történik. Kérjük ajánlattevőket,
hogy az EKR (Elektronikus Közbeszerzési Rendszer) felületen történő tájékozódáshoz használják az ott található kézikönyvet,
vagy kérjék a NEKSZT Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. segítségét, aki az EKR rendszer
üzemeltetője. Ügyfélszolgálat: e-mail-cím: helpdesk@nekszt.hu; telefonszám: +36/1-465-8899; Egyéni hibabejelentés: https://
ugyfelszolgalat.nekszt.hu/. 13. Ajánlatkérő a támogatott projektben tett vállalásának megfelelően előírja, hogy a nyertes
ajánlattevő a szerződés teljesítésébe köteles bevonni legalább 6 fő hátrányos helyzetű sajógalgóci lakost.
V.2) További információk:
Az ajánlati biztosíték befizetése (teljesítése) igazolásának
módja:
vagy az ajánlatkérő fizetési számlaszáma:
A befizetés helye:
Az ajánlati biztosíték mértéke:
Az eljárásban való részvétel ajánlati biztosíték adásához
kötött:
V.1) Az ajánlati biztosíték
V. szakasz Kiegészítő információk
Dátum, helyi idő: óra/perc
IV.2.5) Az ajánlatok felbontásának feltételei
vagy Az időtartam hónapban: vagy napban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
Az ajánlati kötöttség végső dátuma:
IV.2.4) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama: (ajánlati felhívás esetében)
IV.2.3) Azok a nyelvek, amelyeken az ajánlatok benyújthatók:
Dátum, helyi idő: óra/perc
IV.2.2) Ajánlattételi határidő
2018.08.17. 13:00
HU
2018.08.17. 15:00
Nem
EKR000492872018
Ajánlattételre meghívás
Érdeklődő szervezet neve Érdeklődő szervezet
székhelye Kapcsolattartó Felhívás Besorolás
BO-TO BAU Építőipari,
Kereskedelmi és
Szolgáltató Kft.
Magyarország, 3527
Miskolc József Attila Utca
11/A.
Tel.: +36 70 / 3868635
Email: bohus.zoltan@
botobau.hu
Meghívott
gazdasági
szereplő
Lisztes Trans Fuvarozó
Egyéni Cég
Magyarország, 4100
Berettyóújfalu Nyárfa Utca
10
Tel.: +36 302490936
Email: iroda@lisztestrans.hu
Meghívott
gazdasági
szereplő
GEO-ROXON Korlátolt
Felelősségű Társaság
Magyarország, 3516
Miskolc Kaffka Margit
Utca 28
Tel.: +36 309434443
Email: georoxon@gmail.com
Meghívott
gazdasági
szereplő
Bazaltech Mérnöki
Szolgáltató Kft.
Magyarország, 1112
Budapest Csárda Utca 1.
Tel.: +36204811740
Email: bazaltech@bazaltech.hu
Meghívott
gazdasági
szereplő
MENTO Környezetkultúra
Korlátolt Felelősségű
Társaság
Magyarország, 3527
Miskolc Besenyői út 26.
Tel.: +36301805267
Email: vallalkozas@mentokft.hu
Meghívott
gazdasági
szereplő
(1 of 1)
További információk
Módosítás
Az eredetiben javítandó szövegrész
Módosítás oka:
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben:
Eredeti hirdetmény adatai